Vybudujte si dokonalý zákaznický servis

Že telemarketingové služby ke svému podnikání nevyužíváte? Přitom vám mohou prokázat obrovskou službu, a to jak při získávání nových klientů, tak i při udržení těch stávajících.

Největší chyba, kterou podnikatelé dělají

Snad každý podnikatel ví, že udržet si zákazníky, především spokojené zákazníky, je mnohem těžší než získat nové. Někteří si dokonce myslí, že jakmile svůj výrobek nebo službu prodají, jejich úkol je splněn a o nic víc se starat nemusejí. To je ale velká chyba, která nevede k úspěchu, nýbrž k rychlému pádu.

Co zákazníci nemají rádi?

Mnohé firmy začínají s prodejem a distribucí výrobků a neváhají investovat do online reklamy. Zapomínají však na to nejdůležitější – na zákaznickou podporu. Lidé se často nedovolají na zákaznickou linkou. Odpověď na zaslaný e-mail dostanou až za několik týdnů nebo vůbec. Reklamace se táhne dlouhé týdny, ne-li celé měsíce. A to je špatně. Takový zákazník si znovu váš výrobek ani službu nepořídí, natož aby ji doporučoval svým známým.

Využijte call centrum

Pokud tedy chcete nové zákazníky získávat a také si je udržet, je zapotřebí budovat kvalitní zákaznickou podporu. Nemáte na to lidi? Nevadí, tuto službu klidně můžete delegovat na specializovaná call centra. Vyškolené asistentky za vás vyřídí všechna přání a požadavky zákazníků. Vy se tak o nic nemusíte starat.

Manuální práci přenechte jiným

Stejně tak vám call centrum pomůže se získáváním nových zákazníků anebo se sjednáváním schůzek. Společnost Axxel vám však pomůže ještě s něčím, a to se skladováním, balením a odesíláním zboží vašim zákazníkům. Vzhledem k tomu, že má statut chráněné dílny, dokáže vám vybrané služby poskytnout mnohem levněji, než je na českém trhu běžné.

Vyškolení pracovníci firmy Axxel vám taktéž pomohou s:

  • odhalením vašich silných a slabých stránek
  • řízením retailu a zvyšováním jeho výkonu
  • generováním leadů

Externí call centrum přispívá k lepší podnikatelské strategii.